Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Από την 1η ΕΠΑΣ της Σιβιτανιδείου Σχολής ... στο CERN!


Οι καλές προσπάθειες πρέπει να αναγνωρίζονται, να επαινούνται και … φυσικά να προβάλλονται.
Ένας νέος απόφοιτος από την 1η ΕΠΑΣ της Σιβιτανιδείου Σχολής, της ειδικότητας του Τεχνίτη Ηλεκτρολογικών Εργασιών, ο Θωμάς Μαντζαφίνης, επιλέχθηκε να εργαστεί στο CERN!!!
 

Του χρόνου το Φεβρουάριο – λοιπόν – ο ηλεκτρολόγος, πλέον, Θωμάς Μαντζαφίνης και δέκα άλλοι τυχεροί θα βρίσκονται 100 m κάτω από τη γη, με αντικείμενο εργασίας τη συντήρηση των μαγνητών που απαρτίζουν το μεγάλο δακτύλιο του συστήματος, εκεί δηλαδή, που γίνονται τα πειράματα.

Αυτοί έχουν υπογράψει σύμβαση δυο ετών με το CERN, με πολύ καλή ασφάλιση και αποδοχές.

Από την πλευρά μου είμαι υπερήφανος που ο Θωμάς φοίτησε στη Σιβιτανίδειο Σχολή (ΣΔΣΤΕ) στην ειδικότητα του Ηλεκτρολόγου ... και θα ήμουν διπλά υπερήφανος αν ήταν και μαθητής μου.

Συγχαρητήρια λοιπόν, στον Θωμά – που είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρει – αλλά και στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς της 1ης ΕΠΑΣ της ΣΔΣΤΕ, για το έργο και την έμπνευση που προσέφεραν και προσφέρουν στους μαθητές τους (www.1epas-sivitanidios.gr).

Πάντα τέτοια και καλύτερα...



Ελληνική σελίδα για το CERN: http://cern.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: