Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, Τομέα και Ειδικότητα των ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2014-2015

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ... του γνωστού μας ΙΕΠ, και πιο συγκεκριμένα στις Πράξεις 45/07-07-2014, 52 / 25 - 08 - 2014, 54 / 08 - 09 - 2014 και 64 / 21 - 10 - 2014 του Δ.Σ., από το Υπουργείο Παιδείας απεστάλησαν οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) με τη σημείωση της ενυπόγραφης ενημέρωσης για τους διδάσκοντες.



Για να δείτε την Εγκύκλιο αυτή και να μελετήσετε τα στοιχεία που αφορούν την ειδικότητά σας, κάνετε κλικ εδώ.

ΠΗΓΗ: alfavita



Σχόλιο του γράφοντος

Διαβάζοντας τις οδηγίες που αφορούν την Ειδικότητα του Τεχνικού Ηλεκτρολογικών Συστημάτων Εγκαταστάσεων και Δικτύων, δηλαδή, την Ειδικότητα του Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάσεων, θυμήθηκα τα Αναλυτικά Προγράμματα και τις αντίστοιχες οδηγίες διδασκαλίας των Τεχνολογικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ).

Βέβαια, στα Επαγγελματικά Λύκεια της προηγούμενης μεταρρύθμισης και πάλι χρησιμοποιήθηκε μέρος των Αναλυτικών Προγραμμάτων και των αντίστοιχων οδηγιών διδασκαλίας των Τεχνολογικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ), ... με τη μέθοδο του copy / paste.

Κάτι παρόμοιο - κατά την άποψή μου - συμβαίνει και τώρα με τα τωρινά (νέα) Επαγγελματικά Λύκεια.

Ελπίζω - λοιπόν - να αναθεωρηθούν και να εκσυγχρονιστούν τα νέα αυτά παλιά Αναλυτικά Προγράμματα με τις αντίστοιχες οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων των ΝΕΩΝ Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), γιατί αδυνατώ να πιστέψω πως ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, μιας και όπως διαφαίνεται γράφτηκαν πριν από περίπου 15 χρόνια.

Τέλος, θέλω να εκφράσω και την απορία μου, ... γιατί δεν μας ζητείται η αξιολόγησή τους; (... μόνο των προγραμμάτων ...).

Συνάδελφοι, υγεία να έχουμε, διάθεση, επιμονή και υπομονή για να διδάσκουμε τις γνώσεις που θεωρούμε χρήσιμες και σύγχρονες στο κάθε μάθημα ειδικότητας που αναλαμβάνουμε ... και το σίγουρο είναι πως θα τα καταφέρουμε!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: